maanantai 16. marraskuuta 2015

"Älä tule paha pistos, tule hyvä pistos"

Jee! Lääkärikäynti olikin tänään positiivinen yllätys. Yksi munarakkula oli kirinyt etumatkaa ja oli muita suurempi, joten lääkäri antoi luvan yrittää tässä kuussa :) Olin jo ihan valmistautunut siihen, että ennen tammikuuta ei tapahdu mitään, joten tämä oli tosi ilahduttava uutinen!

Tänään sain tai jouduin sitten toisen kerran elämässäni pistämään itseäni. Neulojen kanssa häsääminen meni jo paljon paremmin kuin ekalla kerralla, kun tiesi miten homma etenee ja miltä se tulee tuntumaan.

Saan hoitajalta aina yhdet extra-neulat mukaan ja olin ottanut ne viime kerralta jääneet extrat mukaan ihan vaan varmistaakseni, että minulla oli kaikki tarvittava. Olin kyllä vähän järkyttynyt, kun hoitaja sanoi "Sinullehan on annettu väärä neula! Tämä on lihakseen laitettava". Se eka neula jota olin käyttänyt oli kyllä ihan se oikea, mutta hoitaja (eri kuin nyt) oli antanut vahingossa extraksi semmosen paljon isomman neulan, joka on ilmeisesti siis tarkoitettu lihakseen eikä vatsamakkaroihin. Hui! Onneksi tuli puheeksi, ja sain oikeanlaiset vermeet mukaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti